wyszukiwarka zaawansowana
Producenci
SZYBKA REALIZACJA
ZAMÓWIENIA
BEZPIECZNE ZAKUPY
ZAMÓWIENIE
BEZ REJESTRACJI
DARMOWA DOSTAWA
OD 1000 ZŁ
Zwroty i Reklamacje (pliki do pobrania)

ZWROTY


 

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniego produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniego z produktów.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:
EL-MAR Sp. z o.o., 
DZIAŁ ZWROTÓW I REKLAMACJI,
Ul. SPORTOWA 1, 42-700 LUBLINIEC,
e-mail:
i-sklep@el-mar.pl, kom: 608-423-569, tel.: 0-34-356-59-11,  fax: 0-34 351-31-90 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktów lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Prosimy odesłać lub przekazać nam zwracane produkty, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkty przed upływem terminu 14 dni.;

 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY DO POBRANIA PONIŻEJ (kliknij tutaj)


REKLAMACJE


 

DZIAŁ ZWROTÓW I REKLAMACJI
ul. Sportowa 1
42-700 Lubliniec
e-mail: i-sklep@el-mar.pl

EL-MAR Sp. z o.o. nie udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie towary. Gwarancji udzielają producenci towarów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski w przypadku dołączenia do danego towaru karty gwarancyjnej określającej warunki gwarancji. W związku z powyższym uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanej w niej sieci serwisowej.

Udzielenie gwarancji przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela nie pozbawia Klienta prawa do dochodzenia wobec EL-MAR Sp. z o.o. roszczeń z tytułu rękojmi lub z tytułu niezgodności towaru z umową.

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

Niezgodność towaru z umową to tryb odpowiedzialności sprzedawcy regulowany przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego, przysługujący Klientom będącym osobą fizyczną, dokonującym zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji w EL-MAR Sp. z o.o. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.

RĘKOJMIA ZA WADY

Rękojmia za wady to tryb odpowiedzialności sprzedawcy uregulowany w ustawie z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny. Z tego trybu mogą skorzystać Klienci, którzy dokonali zakupu w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.

W celu ułatwienia Państwu procedury reklamacyjnej niezależnie od powodu reklamacji, prosimy o skorzystanie z protokołu reklamacji, który znajduje się poniżej. Po wypełnieniu formularza proszę o odesłanie go na adres działu reklamacji i zwrotów. O dalszym sposobie postępowania zostaną Państwo poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej.

WAŻNE: Odbierając przesyłkę z zamówieniem, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub uszkodzenia opakowania sugerujemy rozpakowanie przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenie, czy towar jest nieuszkodzony oraz kompletny. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub niekompletności przesyłki sugerujemy sporządzenie, w obecności kuriera protokołu szkody, co może ułatwić ustalenie przyczyny uszkodzenia towaru lub niekompletności dostawy.

W przypadku, gdy nie zechcą Państwo skorzystać z formularza reklamacji/zwrotu mogą Państwo złożyć reklamację w inny sposób, w szczególności poprzez wysłanie zgłoszenia w formie pisemnej wraz z reklamowanym towarem na adres:

EL-MAR Sp. z o.o.
DZIAŁ ZWROTÓW I REKLAMACJI

ul. Sportowa 1, 42-700 Lubliniec

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl